Wierni czytelnicy ♥

niedziela, 5 czerwca 2016

Trochę jedzonka i zespół niespokojnych nóg

Hey! Ostatnio zrobiłam modelinowego hambuksa i coś na słodko, czyli ciacho. Jeśli chodzi o ciasto, to myślę, że to jedna z moich lepszych prac. A zespół niespokojnych nóg... raz zrobiłam z resztki modeliny dziwny kształt, skojarzył mi się ze stopą, dodalam do niego,, palce" i... rozmnorzyła się:D. Narazie moje prace nie są wypieczone, ale-jak odpisałam komuś w komach- w wakacje wszystko zamówię i zrobie biżuteryjkę:)

Daria- lady toffe

15 komentarzy:

  1. Naprawdę pięknie Ci to wyszło *.* Świetna robota!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy tort, ale burger i stópki też fajne ;)
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne arcydzieła *.*

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Torcik mniam stopy i hamburger spoko. Pozdrawiam Ola z Vd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super! Czekam, aż będę mogła to kupić!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, super! Czekam, aż będę mogła to kupić!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę sprzedawać to w wakacje (o ile ktoś to kupi) ale nie wiem gdzie najlepiej sprzedawać...

      Usuń
  8. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń