Wierni czytelnicy ♥

środa, 22 czerwca 2016

MovieStarPlanet i 2 klauny xD

Hej...
Pisze Yashley
Tak znowu jak Wam coś nie pasuje to...okej -.- Już spotkałam komentarz dotyczący tego że niby jestem "divą" - pff...
Dobra wiem, większość woli posta niż użalanie się DRODZY HEJTERZY -.-
OK. A i napiszę go w formie dialogu z Jokerem :D Czemu? Temu bo on też klaun xD
Dziś post dotyczy MSP i...hackerów. Wiele osób robi posty o nich i o "tym co prawdopodobnie robią"

A ja mam dla Was profesjonalni blogerzy którzy wszystko wiedzą PRAWDĘ
I co łyso? Chyba :)

Tak więc ostatnio (dzisiaj i wczoraj logika Yash)

Hehe. Ale dosyć.

Hacker TheClown
Nie Joker xD Niestety... :P

Tak to wygląda. A i nie zwracajcie uwagi na moje konto i lvl. Tak serio mam nieco wyższy ale nie chce mi się wypisywać szczegółów, bo przecież nie o tym post :*

Status, że zabawki poszły się bawić jest?
No jest huh
Mordercze włosy i skarpety zamiast butów też?
No też HaHa... :B
A na dodatek zmienił e-mail i żadna wiadomość na ten temat nie przyszła!!! Nie no musze napisać do moderatorów nie?
No a masz inne wyjście?! Chyba że pogodzić się że konta nie odzyskasz bo zapomniałaś hasła geniuszu zła...Eh nie nadajesz sie...
Dobra cicho! *x* 
Mi się ten cały TheClown podoba. Fajny ma styl i w ogóle... Chyba, że to kolejne dziecko >.<
Wątpię. ♥

Tutaj parę screenów zrobiłam z tych aktywności. Od wczoraj nie zdążyłam prawie nic zrobić! Jeszcze ta durna szkoła...
Przecież nie musisz już chodzić po jutrze masz zakończenie!?
Zamknij sie.

  
Widzicie?  Zdążyłam napisać po pierwszym włamie...
Ale ty jesteś jeb****a nie zrobiłaś więcej screenów na pierszym włamie. Serio? -.-
Ugh. Przepraszam!!! -.- Okejj także zdążyłam napisać ":P" i potem znowu był loggin out (czy jakoś tak) potem szybko weszłam i zmieniłam status na "79 tysi ♥" Potem hacker znów wszedł i tym razem nie dał wejść. W ogóle.

 Przewinęłam dalej aktywność. I status zmieniłam i zalogowałam się wtedy jakoś 2 godziny potem (i całe 5 GODZIN nawijałam z 3 osobami na skype xD )
 Gratuluje. Ale i tak dzisiaj...
No zamknij sie uprzejmie cie teraz proszę. Moje prywatne sprawy. 
Tak więc po tych 2 godz. przebrałam się w strój typu pidżamki i na statusie ustawiłam #CA czyli CzarnaAmeba (taka youtube'erka) i animke zmieniłam że MovieStar jest niby chora :P No że odchorowuje włama xD
Ach ta twoja potężna wyobraźnia
^.^ Tak więc wcześniej wchodziła TheDolly bo jak widzicie looki>>

    
Ten drugi zrobiła ta "TheDolly"
Tak, a pierwszy dzisiaj TheClown. A i teraz każdy profesjonalny blogger może do swojego spisu hackerów dopisać że robią looki 



Pewnie dlatego bo jak wrócą następnym razem to nie będzie chciało im się ubierać od nowa :D
xDD No pewnie dlatego xD

To by było na tyle kochani ♥♥♥
To tyle posta o TheClown ♦♦♦

To tyle ♦
PaPa 

  

4 komentarze:

  1. Ten hacker był straszny i 5 godzin na skype xD
    Najpierw TheDolly...Aaaaaaaaaaaaaaa Potem TheKlown...AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa
    Ola z Vd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie, cacy, ale błagam! Wyłącz ten kursor i muzykę ;-;
    Ja rozumiem, że muzyka ma dodać klimatu podczas czytania wpisów, ale naprawdę niektórzy mają różne gusta xD
    Ogólnie za dużo efektów i to psuje całą teść bloga ;/
    Po prostu komputer mi się zacina xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co? sam nie masz lepszego bloga a nasz komentujesz. jak ci się nie podoba muzyka to sobie wyłącz-,-. jak coś to jest ankieta tak???!

      Usuń
    2. Popieram Cię Dari. To w końcu NASZ blog i do cholery hejty zostaw sb ok?

      Usuń